Klachten
In gesprek
Samenwerking met ouders is van groot belang voor een goede behandeling van het kind. Daarom zoeken we samen naar oplossingen bij een verschil van mening of klacht. Ouders kunnen altijd in gesprek gaan met hun mentor, trainer of directie.
Klachtenfunctionaris
Komen we er samen toch niet uit, dan kan je jouw klacht voorleggen aan de externe klachtenfunctionaris. De Droomboom maakt gebruik van de onafhankelijke klachtenfunctionaris van Quasir. De klachtenfunctionaris staat je bij met advies en het formuleren van jouw klacht en bemiddelt bij het komen tot een oplossing. Jouw klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld.
Via deze link kun je jouw klacht insturen naar de klachtenfunctionaris. https://forms.zenya.work/6t80yqyjod/474
Contactgegevens:
Telefoonnummer: 06-48445538 (ma. t/m vr. van 9.00 tot 17.00 uur)
Email: bemiddeling@quasir.nl
Uiterlijk binnen 48 uur (op werkdagen) na jouw melding wordt je terug gebeld of gemaild, bij geen gehoor.
Klachtenreglement
Het volledige klachtenreglement lees je hier
Jeugdstem
Jeugdstem is de organisatie van vertrouwenspersonen in de jeugdzorg. Iedereen die te maken heeft met jeugdzorg en daar vragen over heeft, kan bij ons terecht. Voor informatie, advies of ondersteuning. Kinderen, jongeren en volwassenen kunnen met vragen of klachten naar een vertrouwenspersoon. Een vertrouwenspersoon kan meegaan naar gesprekken met de gemeente of een hulpverlener. Ook helpt de vertrouwenspersoon met het indienen van een klacht bij een klachtencommissie of bij het bezwaar maken bij de gemeente. Ondersteuning door de vertrouwenspersoon van Jeugdstem is gratis. Jeugdstem is een zelfstandige stichting, de vertrouwenspersonen zijn niet in dienst van een instelling voor jeugdzorg. Zo bereik je Jeugdstem
· Bel gratis naar 088 – 555 1000
· Chat met een vertrouwenspersoon via www.jeugdstem.nl. De chat is open van maandag t/m donderdag van 16.00-20.00 uur en op vrijdag van 15.00-17.00 uur.