Actuele informatie over de Droomboom vindt u op onze Facebook en Instagram-pagina.

Vreeker BV – Lid van de Club van 100

We mogen Vreeker BV uit Hem verwelkom als lid van de Club van 100. Vreeker bv is een heus familiebedrijf wat bestaat uit verschillende onderdelen;

• Vreeker Begraafplaatsservice
  • Vreeker Bestrating en Groen
  • Jan Reek Natuursteen
  • Metaal Maatwerk Groot

Stuk voor stuk zijn dit ervaren bedrijven, ieder in zijn eigen segment.
Meer informatie http://www.vreekerbv.nl

Donatie Gooische Bonen

Op 21 januari hebben we een prachtige donatie ontvangen van Gooische Bonen. Zij hebben de afgelopen weken maar liefst 62.830 kopjes Gooische Bonen verkocht, waardoor ze een bedrag van 628,30 EUR hebben kunnen doneren! We willen iedereen die de heerlijke koffie van Gooische Bonen heeft gedronken en de lieve mensen van team Gooische Bonen van harte bedanken. We gaan er knutsel- en leermaterialen voor de Droomboomkinderen van kopen.

Recordopbrengst Droomwijnactie 2020

Al jaren staat eind van het jaar in het teken van de Droomwijnactie in samenwerking met Drankenhandel Joh. van der Hulst in Huizen. Dankzij de inzet van vele Droomboomfamilies is 2020 een record jaar geworden met maar liefst 228 verkochte dozen heerlijke wijnen.

In een jaar als deze, waarbij er weinig mogelijkheden zijn voor sponsoringsevenementen en de Droomboom dit hard nodig heeft, is dit een fantastisch resultaat.

Iedereen hartelijk dank! We wensen iedereen fijne, kleine feestdagen & blijf gezond!