Droomboom wijnactie 2018

Het is inmiddels een mooie traditie geworden: de feestmaand staat weer voor de deur, dus het is weer tijd voor de Droomboom wijnactie. Ook dit jaar kunt u weer mooie wijnen bestellen voor de feestdagen, waarvan de opbrengst geheel ten goede komt aan Stichting de Droomboom.

Naast onze bekende heerlijke wijnen Château Segur, Grand Vin de Bordeaux, La Pelissiere Rouge, Andean Condor Peak Merlot en Sauvignon Blanc hebben we het assortiment dit jaar met dank aan Wijnhandel Joh. Van der Hulst uit Huizen kunnen uitbreiden met maar liefst drie top kwaliteit wijnen; Wild Rock Elevation, Sauvignon Blanc, Beaurempart Grande Réserve Rouge en Beaurempart Grande Réserve Blanc.

Bestel nu uw droomwijnen voor de feestdagen en steun hiermee Stichting de Droomboom.

Hier vindt u meer informatie over de wijnen.  Bestellen kan via het onderstaande formulier.

Droomwijn Bestelformulier
Hierbij bestel ik de volgende Droomboom Wijnen en steun daarmee Stichting de Droomboom:

dozen á 6 flessen Château Segur, Grand Vin de Bordeaux € 79,50 per doos
dozen á 6 flessen Wild Rock Elevation, Sauvignon Blanc € 79,50 per doos
dozen á 6 flessen Beaurempart Grande Réserve Rouge € 69,50 per doos
dozen á 6 flessen Beaurempart Grande Réserve Blanc € 69,50 per doos
dozen á 6 flessen la Pelissiere Rouge € 59,50 per doos
dozen á 6 flessen Andean Condor Peak Merlot (rood) € 49,50 per doos
dozen á 6 flessen Andean Condor Peak Sauvignon Blanc (wit) € 49,50 per doos

Ik wil mijn bestelling laten leveren door:

U ontvangt per omgaande een factuur per e-mail. Het totaalbedrag mag u overmaken op rekeningnummer NL 15 ABNA 0414287290 t.n.v. Stichting de Droomboom te Blaricum o.v.v.
het factuurnummer. Na ontvangst van uw betaling zal uw bestelling in december zonder extra kosten worden geleverd binnen de regio ‘t Gooi. Het is ook mogelijk om uw bestelling af te halen op de Droomboom. Leveringen buiten regio ’t Gooi gaan in overleg.