Sponsoring

Stichting de Droomboom leert kinderen met autisme leren. De methode die we daarbij gebruiken, 1-op-1 behandeling, is effectief maar kostbaar. De behandeling wordt gefinancierd vanuit de Jeugdwet en ouders betalen een vrijwillige bijdrage voor onder meer schoolreisjes.

Voor het creëren van een optimaal leerklimaat voor de kinderen blijft de Droomboom afhankelijk van sponsoring en donaties. Want speciale leermaterialen, een tafel en stoel op maat, een speeltoestel en communicatie-materialen zijn duur.

Wilt u ook een verschil maken in het leven van kinderen met autisme en hun families? Er zijn verschillende manieren waarop u ons kunt steunen.

Je kunt de Droomboom sponsoren met een financiële bijdrage maar ook donaties in natura zijn van harte welkom. Je kunt denken het leveren van diensten, zoals onderhoud aan ons pand of aan onze tuin. Ook speelgoed en lesmateriaal zijn van harte welkom.

Je kunt ons ook steunen met ‘werken voor het goede doel’. Samen met jouw team kom je dan een dagje werken op de Droomboom. Goed voor de teamspirit en mooi om mee naar buiten te treden.

Of word lid van onze Club van 100 en krijg naam- en logovermelding op onze website.

Direct doneren kan via onderstaande QR code.

QR code naar de donatie link

Home Sponsoring