Droomteams

SC-’t Gooi

Sinds 2012 voetbalt het eerste voetbalteam van SC-’t Gooi in shirts met daarop de naam en het logo van de Droomboom. Een unieke actie, mede mogelijk gemaakt door een trouwe sponsor van SC-’t Gooi, Ambiance Zonwering Van der Wal. Deze shirt-sponsor-actie bevordert onze zichtbaarheid en naamsbekendheid en leidt hopelijk tot fondsenwervingsactiviteiten ten behoeve van de Droomboom.

We zouden het fantastisch vinden om het Droomboom-logo op nog veel meer shirts te zien prijken. SC-‘t Gooi wil de actie graag uitbreiden en zoekt nog deelnemers.

Voor meer informatie kunt u de brochure downloaden.

Andere verenigingen die samen met hun sponsors een dergelijk initiatief zouden willen ondersteunen nodigen we graag uit om eens een kijkje te komen nemen op de Droomboom.

Dam-tot-Dam loop

De organisatie van de Dam-tot-Dam loop stelt ieder jaar een aantal plaatsen beschikbaar voor deelnemers aan de ‘goede doelenloop’. In 2010 heeft een lid van het Droomboomteam een Droomteam gevormd dat heeft meegedaan aan deze loop. Ook dit leverde veel positieve aandacht op voor de Droomboom.

Loopclubs die interesse hebben om dit goede voorbeeld te volgen, nodigen we van harte uit om contact op te nemen met de Droomboom.