Droomboom wijnactie 2017

Het is inmiddels een mooie traditie geworden: de feestmaand staat weer voor de deur, dus het is weer tijd voor de Droomboom wijnactie. Ook dit jaar kunt u weer mooie wijnen bestellen voor de feestdagen, waarvan de opbrengst geheel ten goede komt aan Stichting de Droomboom.

Naast onze bekende heerlijke wijnen Château Segur, Grand Vin de Bordeaux, La Pelissiere Rouge, Andean Condor Peak Merlot en Sauvignon Blanc hebben we het assortiment dit jaar met dank aan Wijnhandel Joh. Van der Hulst uit Huizen kunnen uitbreiden met maar liefst drie top kwaliteit wijnen; Wild Rock Elevation, Sauvignon Blanc, Beaurempart Grande Réserve Rouge en Beaurempart Grande Réserve Blanc.

Bestel nu uw droomwijnen voor de feestdagen en steun hiermee Stichting de Droomboom.

Bestellen kan via onderstaand bestelformulier. Daar vindt u ook meer informatie over de wijnen. Na ontvangst van uw betaling zal uw bestelling in december zonder extra kosten worden geleverd in de regio ‘t Gooi. Het is ook mogelijk om uw bestelling af te halen op de Droomboom. Leveringen buiten regio ’t Gooi gaan in overleg.

Droomboom wijnactie 2017